• 0

    posted a message on UI Screenshots - Show us what you use!
    Phanx your OnScreenHealth looks really, really strange.
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on UI Screenshots - Show us what you use!
    Not that I still play WoW tbh but do upload your UI Lyn, it might encourage me to play again.

    (I just love the Unit Frames)
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on LF EU guilds :P
    I find that 'everyone' that posts alot in the Screenshot thread and such should join that server, get each other in friends list and make a fun guild :p

    Hey, I'm willing to reroll! I think ^^

    Btw Moony, what school you going? :) My girlfriend is going to follow "Toegepaste Psychologie" next year in Antwerp :)
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on LF EU guilds :P
    About the college thing, tho I'm partly going to talk Dutch here I think.

    My sister didnt have her "Middelbare school"-diploma either. She quit in her last year, few years (like 6 or so lol) she decided she DOES want to go to college (Universiteit). But she HAD to take "Tweedekans-onderwijs" which takes 2 or 3 years if I'm not wrong and that way she got her Middelbaar onderwijs diploma which she needed to go to University.

    Anyway I think she had to have her normal diploma.

    Good luck tho! :D

    I'm probably going for teacher in History and "Niet Conventionele Zedenleer" in Antwerp next year ;)
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on LF EU guilds :P
    Quote from Moon Witch »

    Meh, priests level faster than druids...

    Just sucks with DoT Timers, ClassTimer doesn't have debuffs that "expire" when the mob dies, which annoys me. DoTimer I don't like for various reasons, DotDotDot misses a few setup options I like to have. FW Priest is awesome, but meh. Any other dot timer I am missing here?

    * Need to track on multiple mobs
    * Need to have the bar go when mob dies
    * Needs to have some filtering (I don't need to see every damn cooldown and buff, just those I really wanna see)

    No idea about the addon but I have to say I found leveling a druid faster. Especially if you're feral.

    Cat form - stealth - kill moobs - shift out - 2 hots while pulling the next pack - shift back.

    You almost never ever have downtime.
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on Addons Gone Crazy!
    Quote from tekkub »

    And you were oh so WRONG. This game is serious shit and you're making a mockery of it. I'm going to cancel my subscription since it's obvious Blizzard is only interested in the casual players.

    Because Rawr! is serious shit right? :D Love the addon tho ^^
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on LF EU guilds :P
    Vek'nilash, tho I dont raid myself and probably never will it has loads of PvE and PvP guilds. SK-Gaming probably being the famoust.

    Lyn and September (from the WoW EU Forums Interface Customisation) play there to. Well Lyn probably like once every 4 years :P

    I'm on either Moozart (Gief WOTLK so I can go Boomkin!), Sylv (OMFG Mutilate love) and Magus (My cute lock for boredom).

    Anyway good luck, long live Belgium! ;)
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on Name Changing.
    Cant you change the topicname to "hesp in Blik" Funky? ^^
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on Name Changing.
    Nope he would delete your account, suck you in an endless void and we can all watch you suffer on the television!

    @Lyn: Brilliant, perhaps even epic!
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on Name Changing.
    Just one more week and I'll be doing nothing to!
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on UI Screenshots - Show us what you use!
    Phanx is a her? :o
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on UI Screenshots - Show us what you use!
    I got scared when I read BangItHarder.
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on CD addon
    The only thing that bugs me is that you cant chance the size for different sizes.

    For example my Dominoes is scaled down to 82% or so and the number on it is sharp, however on my bags it is not.

    I should stop using Pixelfonts perhaps.
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on Name Changing.
    Quote from Lyn »

    It's a one-armed golfer!

    Then may God be with you when the Devil pulls out your only arm.


    SWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSH!
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on Name Changing.
    Quote from Lyn »

    I SOLO'D HOGGER WITH LVL 10!

    HAIL ME!

    xD

    Seriously, whatever class you play needs a NURF!1
    Posted in: General Chat
  • To post a comment, please or register a new account.