CurseForge and Overwolf are joining forces!
Awesome More Information
  • 0

    posted a message on UI Screenshots - Show us what you use!
    Quote from ObbleTemp
    Rofl, i knew you'd return :d

    My new WIP is designed around the classic arena users' UI (i.e; basic one with a proximo box somewhere) But from a minimal point of view.

    http://i37.tinypic.com/2ch9m4h.jpg

    addons: http://i34.tinypic.com/2r4hbpd.jpg

    Note, SSarenaframes is darned ugly, so i'm working on an oUF arenaframe plugin atm :P


    Why do you use such an ugly font with such a streamlined UI? ^^

    Lyn: Yeah I know, tho I'm barely on MSN anymore, thought I should let you know here first, but expect me on MSN one of these days for some information of what has happened in WoW world ;)
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on UI Screenshots - Show us what you use!
    Alllllright, it's really possible I'm going to start playing WoW again when WotlK comes out ( I know i'll get bored again tho).

    So I would like to ask LYN and/or NEAL to upload their superb UI's again (compatible with WotlK ofcourse if that makes a difference). Neal I know you took your UI of Wowinterface because people are stupid, but I 'promise' I wont stalk you with questions (same for Lyn) if you dont want it public just PM them to me .. if you want ofcourse.


    I really, really liked how clean, low memory and still "blizzardnessly" you guys made your few last UI's.

    Many greetings from,

    Led ++
    Tiany
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on UI Screenshots - Show us what you use!
    Quote from kegit
    I've uploaded my UI here for all parties interested:

    http://www.wowinterface.com/downloads/info11458-minimallyminimalui.html

    I know it's been suggested a couple of times before, but I haven't added a border to the minimap cuz it's not my idea of minimalism. :P

    I just think that with the smallest of borders, the minimap comes out a little bit. Which I just find prettier to look at then with no border.


    God reading this thread makes me wonna play WoW again =(
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on UI Screenshots - Show us what you use!
    @Ocularis:

    I think it would be better if you aligned your minimap like you did with your actionbars on the left. The minimap is aligned perfectly if you take away the black bar at the top tho.
    Also your castbar is a bit to close to your UF imo. But I've always been more of a centerd castbar type of guy.
    Then like Lyn said (I think) the font on the top and bottom bar just doesnt fit the UI imo. While the one for your UF's is beautiful. And perhaps another buffborder (the one Neal used would be good I think) and like Lyn also said, move them a bit so they align better with your minimap.

    All in all a pretty good UI (especially UnitFrames) which reminds me one of my older ones :D

    Led ++
    Tiany
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on UI Screenshots - Show us what you use!
    Quote from Lyn
    And who cares about that?


    Inspire you to make an even better UI? ;)

    I started with WAR like 2 weeks ago tho :(


    Led - Tiany - Moozart (fix my name Kaelten :cool: )
    Posted in: General Chat
  • 0

    posted a message on UI Screenshots - Show us what you use!
    Sorry Lyn but I have to say it. Neal's newest is just a taaaaaad better then yours ^^ Well yours still looks a bit better imo. But really, making such a cool UI which looks like the default one .. :o

    Led ++
    Tiany
    Moozart
    Posted in: General Chat
  • To post a comment, please or register a new account.